Δευτέρα 26/2/2024


Το ημερολόγιό μας! Δευτέρα 26/2/2024

  Σήμερα προχωρήσαμε:

              Γλώσσα:

              ©   Β.Μ. σελ: 70,71,72

              ©   Τ.Ε. σελ: 23,24

       Μαθηματικά:

            ©   Β.Μ. σελ: 18,19

           Εργασίες για αύριο:

             © Τετράδιο Γλώσσας: εγώ τρώω, εγώ έτρωγα, εγώ μαζεύω, εγώ            μάζευα.

               © Ανάγνωση από B.M.σελ: 71

© Αντιγραφή 4 φορές στο πορτοκαλί και Ορθογραφία :

"Μέχρι τότε θα έχεις διαβάσει και άλλα βιβλία και 

θα μου πεις ποια σου άρεσαν."


Για αύριο, οι μαθητές να έχουν:

       ©   κίτρινο και πράσινο φάκελο

©   πράσινο, πορτοκαλί, σπιράλ και κίτρινο  τετράδιο 

©   Β.Μ. Γλώσσας β' τεύχος

©   Τ.Ε Γλώσσας β' τεύχος

©   Γραμματική

©   Σχολικό ημερολόγιο

©   Τετράδιο παραγωγής λόγου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δευτέρα 23/10/2023

Δευτέρα 29/1/2024